برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت ( ۱۹ مهر) در سطح کانون های مساجد سراسر جنوب کرمان 
برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت ( ۱۹ مهر) در سطح کانون های مساجد سراسر جنوب کرمان 

برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت ( ۱۹ مهر) در سطح کانون های مساجد سراسر جنوب کرمان 

مجید خوبی زاده، گفت: به مناسبت بزرگداشت (۱۹ مهر ) سال روز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد، ویژه برنامه هایی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برگزار می شود.
شناسه خبر : 838910 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ زمان انتشار :

« مجید خوبی زاده » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از آمادگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برای برگزاری ویژه برنامه های (۱۹ مهر) خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور بزرگداشت (۱۹ مهر) سال روز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد در همین راستا ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یکسری ویژه برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، به برخی از این ویژه برنامه ها، اشاره کرد و افزود: حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای گمنام، برگزاری مراسم بزرگداشت (۱۹ مهر) در دفتر امام جمعه و ارسال پیامک بیانات رهبری به کانون ها، مسئولین استانی و شهرستانی برخی از برنامه هایی است که به مناسبت بزرگداشت سال روز بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با کانون های مساجد اجرا می شود.
وی، اظهار داشت: درخواست از ائمه جمعه جهت بیان سخن در خصوص (۱۹ مهر) سال روز بیانات رهبری و نیز تشکیل جلسه شورای مشورتی با محوریت گام دوم انقلاب و ماموریت کانون ها در این خصوص از دیگر برنامه های این روز است.
خوبی زاده، عنوان داشت: در این روز از نرم افزار طراحی شده توسط کانون تخصصی ایثار و شهادت جنوب کرمان رونمایی می شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، افزود: این آپ که به همت جوانان کانون امام علی طراحی و ساخته شده است با محوریت شهدای شهرستان جیرفت شروع به کار می کند که در ادامه زندگی و وصیت نامه شهدا در این آپ قرار می گیرد.
وی، ابراز داشت: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت (19مهر )، قرعه کشی مسابقه پیامکی با محوریت گام دوم انقلاب است.
خوبی زاده، یادآور شد: این مسابقه هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس شروع شد و به شکل روزانه و هر روز یک صفحه از بیانیه گام دوم انقلاب و سوال های مرتبط با آن صفحه در فضای مجازی منتشر می شد، در این روز از نفرات برگزیده این مسابقه با اهدا جوایزی تجلیل می شود.

پایان پیام/ 586